Pogosta vprašanja
Preverite podrobnosti storitev, ki jih ponujamo. Spodaj najdete odgovore na najpogostejša vprašanja, ki zanimajo naše kupce.
Splošno
Lahko artikle kje osebno prevzamem?
Osebnih prevzemov in vračil, žal, ne ponujamo.
Kako bom obveščen o statusu naročila?
Vaše naročilo boste lahko spremljali prek naslednjih statusov:
- Čaka na potrditev nakupa. Na svoj e-naslov ste prejeli povezavo, s katero potrdite nakup. To storite tako, da kliknete na povezavo. Povezavo vam pošljemo, da preverimo ali za je za nakupom prava oseba in ni nakupa v vašem imenu opravil nekdo drug.
- Naročeno. Izdelki so naročeni. Kmalu lahko pričakujete sporočilo s podatkom o času dostave.
- Poslano/Zaključeno. Izdelke smo z dostavno službo poslali na vaš naslov. Pričakujete jih lahko naslednji delovni dan.
- Preklicano. Naročilo ste priklicali sami oz. smo ga preklicali zaradi nezmožnosti dostave.
Vračilo izdelka
Izdelek želim vrniti. Kakšen je postopek?
Izdelek vrnite v originalni embalaži tako, da ga ustrezno zavarujete. Izdelek preprosto položite nazaj v originalno škatlo. Ustrezno ga zavarujte in dodajte račun. Na računu označite ali želite zamenjavo artikla ali povračilo kupnine na svoj račun (pripišite svoj TRR, denar vam bomo vrnili v nekaj dneh od prejetja paketa).
Paket pošljite na naslov: SUBAN D.o.o., Kazarje 3, 6230 Postojna.
Prejel sem poškodovan izdelek
Pošiljko preverite takoj, ko jo prejmete. Če je paket vidno poškodovan, se najprej obrnite na kurirja, ki vam je dostavil paket. Obvestite tudi nas, najkasneje v 24 urah od prevzema izdelka. Če je poškodovana vsebina paketa, jo fotografirajte. Fotografije pošljite na e-nalov info@maaarket.si. Izdelek bomo, brez dodatnih stroškov, zamenjali v najkrajšem možnem času.
Dobavni roki
Kdaj bom prejel naročen izdelek?
Ob vsakem izdelku najdete informativen podatek o dobavnem roku. Dobavni rok upošteva le delovne dni - sobote, nedelje in prazniki niso všteti.
V izrednem primeru, ko izdelkov ne bomo mogli dostaviti v roku, vas bomo o tem obvestili. Podjetje Suban d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za zamude dobaviteljev/prevoznikov, zamude dostavni služb, tehnične napake ali višje sile ...
Možnosti plačila
Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
- gotovina po povzetju (do 420 EUR),
- na tekoči račun - plačilo po predračunu (zaradi čakanja na plačilo, bo obdelava naročila trajala dodatni delovni dan),
- prek Paypal-a,
- prek kreditnih kartic z vmesnikom Braintree (Paypal company), ki poskrbi za varno transakcijo.
Cena dostave
Cena dostave paketa znaša 3,95 €.
Kdaj in kako prejmem predračun?
Predračun vam bomo poslali na e-naslov takoj, ko pregledamo naročilo.