1.000.000+
poslanih paketov
365
dni vračila
100%
preverjena kvaliteta
24h-48h
hitra dostava

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja SUBAN trgovina in storitve d.o.o. so sestavljeni v skladu s Splošno Uredbo EU o varstvu podatkov (Uredba), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno stranjo www.maaarket.si upravlja podjetje SUBAN trgovina in storitve d.o.o., Kazarje 3, 6230 Postojna, matična številka: 6590772000, davčna številka: SI26391201 (v nadaljevanju: podjetje), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo način poslovanja med podjetjem in kupci (kupci - fizičnimi in pravnimi osebami) ter pravice in obveznosti uporabnikov spletne strani www.maaarket.si. Kupec je dolžan posredovati / vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd. Podatke, za katere se bo ugotovilo, da so netočni ali neresnični, se bodo obravnavali kot zloraba, in jo bo podjetje posredovalo v nadaljnji postopek za to pristojnim organom.

Kupce zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa.

Splošni pogoji poslovanja so na vpogled v elektronski (na www.maaarket.si) in fizični obliki (na sedežu podjetja).

Ponudba artiklov in naročanje

Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo prodajnega programa z vsemi potrebnimi podatki. Ponudbo izdelkov na spletu lahko dnevno spreminjamo. Za izdelke na spletu veljajo spletne cene. 

Naročilo blaga

Pogodbo oz. naročilo lahko v slovenskem jeziku opravite elektronsko:

  • iz spletnega kataloga, 
  • s pomočjo v živo (klepet),
  • na e-naslov info@maaarket.si.
  • fizično v naši trgovini po rednih cenah*

Popravke ali dodatke k naročilu lahko v največ dveh urah po oddanem naročulu posredujete po elektronski pošti.

Podatki o sklenjeni pogodbi oz. o oddanem naročilu so, v skladu z veljavno zakonodajo, shranjeni pri podjetju SUBAN d.o.o.

*Izdelke lahko kupite tudi v naši fizični trgovini v Postojni (Kazarje 3, 6230 Postojna) po rednih cenah. Spletne cene s popusti so na voljo ekskluzivno in samo za pogodbe, ki so sklenjenje na daljavo (spletni nakup, telefonsko naročilo, elektronska pošta).

Darila

V nekaterih akcijah boste ob nakupu izdelka prejeli tudi darilo (samo ob spletnem naročilu). Prejeli boste darilo, ki je označeno ob izbranem izdelku in ne tudi morebitnega darila, ki ga ima ta izdelek/darilo v redni ponudbi.

Izdelek presenečenja

V občasnih akcijah vas v košarici vabimo, da izberete izdelek presenečenja. Izdelek presenečenja lahko vrnete le, če vrnete vse nakupljene izdelke.

Cene

Cene v ceniku so v EUR in vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan naročila blaga in so enake za vse kupce. Cene nimajo v naprej določene veljavnosti. Veljajo za načine plačila in pogoje, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Popust posameznega artikla in promocijska koda se seštevata. Spletne cene s popusti so na voljo ekskluzivno in samo za naročila, ki so sklenjena na daljavo (spletni nakup, klepet, elektronska pošta).

Potek nakupa

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, ga vstavite v košarico. Nato sledite korakom nakupa:

  1. korak: V košarici označite način plačila, vstavite svoje podatke in ne pozabite označiti število izdelkov, ki jih želite naročiti. Svojo izbiro potrdite z gumbom Oddaj naročilo!
  2. korak: Preverite podrobnosti naročila. Preberite pogoje naročanja ter obveznostjo plačila in označite strinjanje, da zaključite naročilo.
  3. S potrditvijo naročila ste z naročanjem zaključili.

Ob vsakem izdelku najdete informativen podatek o dobavnem roku. V tem času vam bomo na vaš naslov poslali naročene izdelke. Priložili bomo tudi originalen račun, navodila in garancijski list. Dobavni rok upošteva le delovne dni - sobote, nedelje in prazniki niso upoštevani. 

O dostavi izdelkov lahko preberete na strani Cenik dostave.

Izjeme

Če se cena v času obdelave naročila spremeni, vam bomo ponudili ustrezno rešitev, ki bo prinesla obojestransko zadovoljstvo. O tem vas bomo obvestili s klicem na vašo telefonsko številko. Če boste ponudbo zavrnili, bomo naročilo preklicali. Če ponudbo sprejmete, boste prejeli potrditveno sporočilo s statusom "Naročilo potrjeno". S tem je pogodba nepreklicno sklenjena. 

Če izdelkov ne bomo mogli dostaviti v roku, vas bomo o tem obvestili. Podjetje Suban d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za zamude dobaviteljev/prevoznikov, zamude dostavni služb (GLS, DPD, Pošta Slovenije), tehnične napake (nepravilno vodena zaloga v našem skladišču ali skladišču dobavitelja), višje sile, ipd.

Nakup za pravne osebe

Nakup je za pravne in fizične osebe enak. Če kupujete kot pravna oseba, to označite v prvem koraku nakupa (pod razdelkom Način dostave). Pojavila se bodo dodatna okna, v katerih zapišete ime in davčno številko podjetja.

Spletna trgovina Maaarket pravnim osebam omogoča enake načine plačila, kot fizičnim osebam (ob prevzemu, po predračunu, s kartico ali storitvijo PayPal). Večja naročila pravnih oseb (količinska ali vrednostna) lahko sklenemo pogodba in plačilo pa se izvrši direktno na TRR prodajalca, podjetja SUBAN d.o.o.. Naročeni izdelki ostanejo v lasti prodajalca, podjetja SUBAN d.o.o., do plačila celotne kupnine.

Če želite izdajo računa na podjetje, se morate predhodno seznaniti s splošnimi pogoji poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetja imajo možnost odstopa od pogodbe. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe. 

Preklic naročila

365 dni vračila

Našim kupcem ponujamo možnost vračila ali zamenjave vseh izdelkov vse do 1 leta od nakupa, kar je več od 14 dnevnega roka določenega v Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot). Več preberite na strani 365 dni vračila.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Izdelke ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite) varno embalažo. Izdelke pošiljite na naslov: SUBAN D.O.O., Kazarje 3, 6230 Postojna.

Garancijo ali stvarno napako lahko uveljavljate le ob predložitvi originalnega računa.

Nepoškodovan izdelek vrnite v originalni embalaži in z vsemi dodatki (napajalni kabli, priključki, dodatni silikonski nastavki slušalk ipd.). V nasprotnem primeru bomo vračilo zavrnili.

Če je embalaža ob vračilu poškodovana, vam bomo zaračunali odbitek vračila. Pri tem bomo upoštevali spodnje kriterije:

Lažja poškodba (10%)

Embalaža je rahlo popraskana ali zvita.

Lažja poškodba

Težja poškodba (60+%)

Embalaža je prelepljena z nalepkami za pošiljanje ali je raztrgana.

Težja poškodba

Vračilo kupnine

Če odstopite od naročila ali pogodbe skladno z vsemi pogoji za odstop od pogodbe, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila najpozneje v 14 dneh dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje lahko (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot) zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Razen, ko podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, če izdelek nima lastnosti, ki so:

  1. potrebne za njeno običajno rabo ali za promet,
  2. potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana,
  3. bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v zakonsko določenih rokih. Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov, ZVPOt. Kot kupec odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica malomarnega ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot). 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna, če ste upoštevali navodil na garancijskem listu in imate originalen račun. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga ali izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Rok prične teči od trenutka, ko paket prejmemo na naš naslov.

Posredovanje blaga v garancijo opravimo v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, vi pa s tem nimate dodatnih stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, nas prosim obvestite na e-naslov: info@maaarket.si

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko uveljavljate neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom in računom prodajalca. 

Pravno varstvo

Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.

Varovanje podatkov in zasebnosti

Za podjetje SUBAN d.o.o. in spletno trgovino www.maaarket.si so vsi prejeti osebni podatki uporabnikov in kupcev (kot so: ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka) zasebni in zaupni. Osebni podatki so shranjeni v skladu z veljavno zakonodajo in dostopni le pooblaščenemu osebju ter kupcem na njihovo zahtevo. Osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe trženje izdelkov oz. v korist kupcev. Podjetje SUBAN d.o.o. osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam, brez predhodne privolitve kupca. 

Podatki o kupcih se obdelujejo računalniško in varujejo v skladu z veljavno zakonodajo. Vaše osebne podatke potrebujemo za korektno izvajanje naročila. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Zbiranje podatkov

V podjetju spoštujemo zasebnost naših kupcev, zato z njihovimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z veljavno zakonodajo ter internimi pravili. 

Osebne podatke uporabljamo le za namene poslovanja podjetja. Kupce bomo podučilu o posameznem namenu uporabe osebnih podatkov in z vsemi pravicami, ki jih določa zakonodaja. Z navedenim se morajo kupci strinjati pred obdelavo podatkov.

V podjetju imamo zato zaposleno osebo, ki je pooblaščena za varstvo osebnih podatkov in na katero se lahko kupci obrnete z vprašanji, povezanimi z obdelavo njihovih osebnih podatkov in uresničevanjem njihovih pravic na podlagi veljavnih predpisov, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

Pravice kupcev, ki izhajajo iz privolitev

Od upravljavca osebnih podatkov lahko kadarkoli zahtevate, da stalno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke v prej navedene namene. Takšno zahtevo naslovite na e-naslov info@maaarket.si in podrobno navedete, katere privolitve želite preklicati. Istovednost posameznika, ki želi spremembo svojih osebnih podatkov, lahko preverimo z vsemi razumnimi sredstvi. To še posebej velja v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev.

Poleg tega imate tudi:

  • pravico do dostopa do osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z vami,
  • pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z vami,
  • pravico do pozabe, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov,
  • pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem,
  • pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi in
  • pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.

Uveljavljanje pravic

✓ Seznanjen/a sem, da lahko vse zahteve, ki se nanašajo na uveljavljanje pravic v zvezi z osebnimi podatki, v pisni obliki naslovim na upravljavca na e-naslov info@maaarket.si.

✓ Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke. Ukrepanje lahko zavrne le, če me ne more zanesljivo identificirati.

✓ Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice povezane z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Arhiv dokumentov in računov

Za vsa naročila vam bo podjetje po e-pošti poslalo potrditev naročila. Račun se dostavi ob dobavi pošiljke. Vsi dokumenti (evidence nakupov, naročila, računi, reklamacije) se hranijo v poslovalnici podjetja SUBAN d.o.o. , Kazarje 3, 6230 Postojna.

Pravno obvestilo

Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.maaarket.si so last podjetja SUBAN d.o.o. in dobaviteljev. Uporabljajo se lahko le v nekomercialne namene. Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani www.maaarket.si, so avtorsko delo in kot take zaščitene z veljavno zakonodajo o avtorskih pravicah.
 
Podjetje SUBAN d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani www.maaarket.si. 
Prav tako podjetje ne odgovorja za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in  morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. 
 
Ne podjetje SUBAN d.o.o. in nobena druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnih strani www.maaarket.si, ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na www.maaarket.si ali za kakršne koli napake in pomanjkljivosti v njihovi vsebini. 

Pritožbe in spori

Želimo si, da bi bili kupci zadovoljni z nami. Ob težavah nas pokličite na telefonsko številko 05 777 19 00 ali nam pišete na info@maaarket.si

Za izvensodno reševanje potrošniških sporov Podjetje Suban d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca. Potrošniške spore lahko rešujete na platformi, ki je na voljo na tej povezavi.

 
Podjetje SUBAN d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin na www.maaarket.si